GY.I.K.

– Hogyan rendelhetek virágot?

Megrendelését leadhatja webáruházunkon keresztül, e- mail- ben vagy akár telefonon is, a Kapcsolat menüpontban megtalálható elérhetőségeinken.

– Mennyi idő alatt vállalunk kiszállítást?

A legrövidebb teljesítés a megrendelés leadásától számított 3- 5 órán belül oldható meg. Kiemelt alkalmakkor (Nőnap, Anyák napja, nagyobb névnapok, stb.) a kézbesítés a rendelés leadásától 7- 8 óra, illetve azokon a napokon konkrét időpontra nem tudunk teljesítést vállalni.

– Mennyire korán kell leadnom a megrendelésemet?

Minél korábban adja le a megrendelését, annál nagyobb eséllyel tudjuk beszerezni a megfelelő növényanyagot a kívánt készítményhez.

– Hova küldhetek virágot?

Virág kézbesítésre CSAK Budapesten belül van lehetőség.

–  Milyenek az S, M, L csokrok?

Az S (kicsi), M (közepes), L (nagy) a csokrok méretét jelöli, melyeknek természetesen így az ára is eltérő, de a viráganyag azonos.

–  Mennyiben térnek el a képek a valóságtól?

A képeken látható csokrok saját készítésűek, de főleg ötletadásra szolgálnak! Bizonyos esetekben (a növény szezonális jellege, készlethiány, stb.) a változás jogát fenntartjuk.

– Más virágokat/színt képzeltem el, mint amik a képen láthatók, ez is megoldható?

Igyekszünk minden elképzelést megvalósítani. A megrendelés kitöltésénél található a megjegyzés rovat, ahol megadhatja az Ön által kívánt színt. Egyéb igény esetén nyugodtan vegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot a 06- 1- 246- 4416- os telefonszámon.

– Honnan tudja meg a címzett, hogy ki küldte a virágot?

Abban az esetben, ha a megrendelő szeretné, tudunk kísérő kártyát biztosítani a csokor mellé teljesen ingyen, melyre az általa kért szöveget, nevet ráírjuk. A kártyára az igényt és a kártyára írandó szöveget a megjegyzés rovatban kérjük feltüntetni.

– Miért kell megadnom az elérhetőségemet (telefonszám, e- mail cím)?

Az elérhetőség azért szükséges, hogy a csokor kézbesítéséről tájékoztassuk,  esetlegesen felmerülő kérdés, egyeztetés miatt kollégáink fel tudják venni Önnel a kapcsolatot.

– Hogyan gondozzam a virágot?

Vágott virág esetén minimum 2 naponta vissza kell vágni a virág szárát és friss vízbe tenni.
Cserepes esetén a növényhez tartozó kis ismertető biléta utasításait érdemes követni. Ha ez nem áll rendelkezésre (összeültetés esetén vagy más okok miatt), akkor nyugodtan érdeklődhet üzletünkben telefonon vagy személyesen.

– Van lehetőség bankkártyás fizetésre?

Igen, személyes átvétel, valamint kiszállítás megrendelése esetén is van lehetőség a bankkártyás fizetésre.

– Átutalásos fizetés esetén mikor történik a rendelés teljesítése?

Átutalás esetén az összeg beérkezése után tudjuk a megrendelést teljesíteni.

– Hogyan módosíthatom vagy mondhatom le megrendelésemet?

A küldemény módosítására a teljesítés előtti munkanapon 12 óráig van lehetőség.
Amennyiben megrendelése nem aktuális, írásbeli lemondási kötelezettsége van, a megrendelés ugyanis automatikusan nem törlődik! Mi a megrendelés megérkezése után biztosra vesszük azt, hogy a készítményre szüksége van, megrendelése aktuális, a virág beszerzését megkezdhetjük, a csokrot elkészíthetjük és a kért időpontban a készítményt kiszállíthatjuk. Folyamatban lévő rendelésről az üzlet telefonszámán lehet érdeklődni.

– Mi történik, ha a címzett nincs otthon?

Amennyiben a címzettet nem tudjuk személyesen elérni, akkor felkeressük telefonon (ezért fontos megadni a címzett elérhetőségét). Ha nem járunk sikerrel, abban az esetben a megrendelőt értesítjük. Ha ez sem jár sikerrel, akkor egy szomszédnak adjuk be a csokrot és a címzettnek pedig értesítést hagyunk, hogy hol tudja átvenni a neki szánt küldeményt.

– Szállítási információ

– A szállítás nyitvatartási időben történik. Vasárnap 7:00- 17:00- ig tartunk nyitva!
– Kiemelt alkalmakkor (Nőnap, Anyák napja, nagyobb névnapok, stb.) a kézbesítés a rendelés leadásától 7- 8 óra, illetve azokon a napokon konkrét időpontra nem tudunk teljesítést vállalni.
– A rendelés leadásakor szükséges megadni a címzett nevét, pontos címét, telefonszámát és adott napon történő kézbesítés esetén egy körülbelüli időpontot, hogy a csokor mindenképp célba érjen az adott napon.
–  Szállítást Budapesten belül vállalunk, a következő díjszabással:
11., 12. kerületben: 1000 Ft
1.,2.,5.,21.,22. kerületben: 2000 Ft
3.,4.,6.,7.,8.,9.,10.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,23. kerületben: 3000 Ft